Friday, December 25, 2009

MENJEJAK MEMBER POINT 2, MP SERI PINANG - DI RUMAH BALKIS


6.00 petang, 20 Dis 2009 - Kemuncak pertemuan kami adalah di rumah Balkis. Akak kita ni baru setahun pindah ke rumah baru. Rumah teres 2 tingkat, di Tasik Gelugur, P. Pinang. Diam tak diam dah 4 orang anak Balkis. Balkis dan suami menyambut kami dengan mesra. Aku datang bersama Kaber dan isteri. Firdaus dah sedia menunggu kami di rumah Balkis.

Meja dah penuh dengan hidangan. Apa tunggu lagi belasah sakan la kami. Sambil makan bergebang mengenangkan kawan-kawan maktab. Mengikut cerita mereka ramai juga member point 2 yang masih berhubung. Suhaini, Norliza, Fauziana dan beberapa orang lagi ada ditemuai. Antara yang tidak diketahui ialah Mohd Zamri (Ayah Zam), Zakri (Zack), Adami dan member-member berbangsa Cina. Di harap member-member yang ingin berhubung boleh menghubungi aku atau rakan-rakan lain. No. telefon boleh diperolehi melalui blong sulit di mpsripinang.blogspot.com, tak bolehlah papar kat sini nanti ada yang marah kat aku. Boleh juga hubungi aku melalui alamat emel di blog ini.

Dalam perbualan, kami bersetuju untuk mengumpul member-member point 2 untuk diadakan perjumpaan. Akak Balkis berbesar hati menjadikan rumahnya sebagai tempat pertemuan untuk kali pertama ini. Bila nak jumpa? Bergantung kepada usaha mengumpul maklumat dan persetujuan kawan-kawan. Kami cadangkan cuti bulan 3 atau pertengahan tahun 2010. Kepada member-member yang mendapat maklumat ini boleh hubungi aku.

Terlalu asyik bersembang dah pukul 9.00 malam, aku perlu mengundur diri kerana nak ke Kepala Batas, rumah kakak. Kami meninggalkan rumah Balkis dengan harapan akan ke sini lagi dengan pertemuan lebih ramai member point 2 tahun hadapan. Terima kasih Balkis sekeluarga.

No comments:

Post a Comment